środa, 1 lipca 2015

RÓWNO MIESIĄC!

      Alarm, alarm!! Już tylko miesiąc i co? i będę żonką:) Moje przygotowania w czerwcu stanęły w miejscu ze względu na sesję, ale powoli wracam do żywych. Mogę już bez stresu zajmować się tylko naszym ślubikiem, co mi bardzo odpowiada i niezmiernie się cieszę:) Jest jeszcze kilka rzeczy do zrobienia. O nich będę pisać w lipcu.
      W sobotę próbna fryzura więc dziś dużo fryzur! Włosy moje nigdy nie chcą się trzymać, jak się nakręcą to na 5 minut. Fryzura na długie włosy więc odpada, będzie gorąco (mam nadzieję), dlatego wolę jakieś fantazyjne upięcie. Nie może być zbyt fantazyjne, bo suknia elegancka. Kwiaty we włosach to mój faworyt więc np. albo przypnę je ładnie z welonem, albo przypnę je jak go zdejmę, bo do kościoła planuję dłuuuuuugi welon:) Kwiaty oczywiście prawdziwe! Oprócz tego uwielbiam wszelkie koczki i warkocze. Podobają mi się rozpuszczone włosy, ale ciekawe jak wyglądają po kilku godzinach. I ta letnia pora - może być niewygodnie. Oto moje propozycje i inspiracje na fryzurę:)


















Zdjęcia: Pinterest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz