poniedziałek, 1 czerwca 2015

Zrób to sam

          Czasu do ślubu coraz mniej, dokładnie 2 miesiące. Zaczyna być coraz bardziej stresująco, biorąc pod uwagę to, że w czas przygotowań muszę włączyć czas egzaminów na uczelni, które do najprostszych nie należą. Za mną jeden zdany, przede mną jeszcze trzy. Mam zamiar podołać wszystkiemu! Rozpiera mnie szczęście i radość, dlatego mam siłki do działania! :)

Jeżeli mowa o działaniu to dzisiaj kilka pomysłów na to, co można zrobić całkowicie samemu, albo we dwoje oczywiście:) Nie chodzi o tort, chociaż zależy od zdolności kucharskich (moje udoskonalam tak, żeby zmieściły się w minimum potrzebnym aby zostać żoną i już jest coraz lepiej), ale znalazłam mnóstwo inspiracji dekoracyjnych, które można wykonać tanim kosztem. Poza tym nie ma nic przyjemniejszego niż wspólne przygotowania na własny ślub.

Do It Yourself! czyli proste weselne pomysły:)


POMALOWANE BUTELKI

          Wyglądają super, można je pomalować na różne kolory, w zależności jaka będzie kolorystyka na weselu. Szukałam szukałam aż znalazłam fajny i szybki sposób na pomalowanie. Wlewamy do pustej butelki ok 3/4 łyżki farby akrylowej (najlepiej nie od razu tylko stopniowo), obracamy butelkę tak aby farba rozprowadziła się w środku i gotowe:)
Według mnie jeszcze ładniej wygląda niż pomalowana pędzlem (chociaż nie próbowałam), nie robią się żadne smugi i nie ma problemu, ponieważ farba sobie spokojnie wysycha w środku. Z zewnątrz butelka jest szklana i ładnie się błyszczy.
Gdybym zdecydowała się na malowanie z zewnątrz to chyba wykorzystałabym farbę w sprayu.
Polecam wspólne malowanie - najpierw pijemy wino, a później zabieramy się do pracy! :)






DROGOWSKAZ ŚLUBOWSKAZ :)

           Urzekł mnie bardzo i mam zamiar taki zrobić na powitanie naszych wspaniałych gości! :) wygląda super!






MIEJSCE NA ZDJĘCIA

         Nudnych zdjęć nie będzie, dodatkowe wąsy i uśmiechy w szalu z węża boa mile widziane!







PIECZĄTKA

           Raczej sami jej nie zrobimy, ale bardzo mi się spodobał pomysł żeby stemplować koperty z wysyłanymi pocztą zaproszeniami.




PAPIEROWE POMPONY

           Jeszcze nie umiem ich robić, ale wyglądają zjawiskowo. Jak się nauczę, to produkcja będzie aż furczeć! U nas na pewno się pojawią.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz