poniedziałek, 1 grudnia 2014

Jeszcze tytułem wstępu:)


   Ktoś ostatnio zapytał, po co ten blog? Uzupełnię trochę pierwszy post. Otóż jako przyszła, bujająca w obłokach i szczęśliwa panna młoda, która bardzo wierzy w miłość, wierność, zaufanie.. :) tworzę świat wokół siebie planując tę niezwykle dla mnie ważną uroczystość. Najważniejszą:) Chciałabym dzielić się moją radością, żeby było tak jak z uśmiechem, który gdy się obdarzy nim jedną osobę, to zaraz ona zaraża nim następną i następną i następną. Przede wszystkim wrzucam tu rzeczy, którymi się inspiruję, które mi się podobają, o których marzę. Jestem osobą, która lubi mieć wszystko zaplanowane, w pewien sposób moje blogowe pisanki są pewną formą ułożenia i planowania. Bo taki piękny dzień musi wyjść idealnie!! (wiem, wiem, że i tak nie będzie wszystko jak planowaliśmy, na to też się nastawiam). Ostatnio mama zdziwiła się, że już w listopadzie wiem jakie chcę mieć pudełeczko na obrączki. Ja wiem już prawie wszystko i włąśnie tym będę się dzielić.
To mój sposób na uzewnętrznienie tego co się ostatnio dzieje. A wciąga jak nie wiem co:) enjoy!


'Pismo Święte mówi, że najlepszym węzłem, jaki wiąże człowieka w jedność, jest miłość. Wiążąc się z drugim człowiekiem, dajemy wyraz bezwarunkowej miłości do niego, a także ufnemu przekonaniu, że ta więź dobrze zrobi nam obojgu, że poradzi sobie z wszelkimi pęknięciami naszej duszy'


'szczęścia nie sposób złapać i zatrzymać. Szczęście jest zawsze tylko chwilą, której wspomnienie pozwala nam kontynuować wspólną wędrówkę'


'miłość uskrzydla nasz powszedni dzień. I dodaje nam skrzydeł żebyśmy wciąż wznosili się ponad codzienne uciążliwości, które ciągną nas w dół'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz